بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

شکوه و گلایه

سلام به همه ی همکلاسی های خوبم. حالتون چطور؟ انشاالله که همه خوبین  

می خواستم یه چیزیو بهتون بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

که سوال  چند تا ازدوستاتون که مطلب میزارن تو وبلاگ  یکیشون همین خود من. همکلاسی های گلم چرا وقتی وبلاگ رو میبینین درباره ی مطالبش نظر نمیدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟  مگه غیر از این مطالب برای همه ی ماست ؟؟؟ پس لطف کنید هر نظری رو که دارین چه خوب چه بد بنویسید . تا ما چند نفر که وقتمون صرف مطلب گذاشتن میکنیم احساس کنیم همکلاسی امون واسه کارمون ارزش قائل میشن . راستی ناگفته نمونه بعضی از همکلاسیا همیشه لطف داشتن ونظر دادن  

تاکید میکنم تو نوشتن نظرتون صادق باشید. منظورم این نظرتون رک بگید

نظرات 2 + ارسال نظر
ناهید پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ

آخییییییییییییییییش! دقیقا حرف دل من بود که شما زحمت کشیدین مطرح هش کردید... واقعا ممنون!!!!!!
خوب راست میگه دیگه من آناتومی نخوندم!! نشستم واسه دل شماها شعر گفتم...

ساراراموز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام واقعا خسته نباشید وبلاگ عالیه من شخصا هر روز به وبلاگ سر میزنم اگر کمکی هم خواستین من در خدمتم

سلام ممنون لطف دارین اگه لازم بشه حتمابهتون خبر میدم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد