بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

تحریف شعر عمو سهراب

تحریف شعر عمو سهراب سپهری!!!! راستی به نظر شما سهراب اون دنیا یقمو نمیگیره

اهل دانشگاهم

روزگارم خوش نیست

ژتونی دارم

خرده عقلی

سر سوزن شوقی

اهل دانشگاهم پیشه ام گپ زدن است

گاه گاهی می نویسم تکلیف

می سپارم به شما

تا به یک نمره ناقابل بیست

که در آن زندانیست

دلتان زنده شود

چه خیالی چه خیالی می دانم

گپ زدن بیهوده است

خوب می دانم دانشم بیهوده است

اوستاد از من پرسید

چقدر نمره زمن می خواهی

من از او پرسیدم

دل خوش سیری چند

اهل دانشگاهم

قبله ام آموزش

جانمازم جزوه

مشق از پنجره ها می گیرم

همه ذرات وجودم متبلور شده است

درسهایم را وقتی می خوانم

که خروس می کشد خمیازه

مرغ و ماهی خواب است

خوب یادم هست

مدرسه باغ آزادی بود

درس بی کرنش می خواندیم

نمره بی خواهش می آوردیم

تا معلم پارازیت می انداخت

همه غش می کردیم

کلاس چقدر زیبا بود و معلم چقدر حوصله داشت

درس خواندن آنروز

مثل یک بازی بود

کم کمک دور شدم از آنجا

بار خود را بستم

عاقبت رفتم در دانشگاه

به محیط خشن آموزش

و به دانشکده پیرا سرایت کردم

رفتم از پله کامپیوتر بالا

چیزها دیدم در دانشگاه

من گدایی دیدم در آخر ترم

در به در می گشت

یک نمره قبولی می خواست

من کسی را دیدم

از دیدن یک نمره ده

دم دانشگاه پشتک می زد

من نمی خندم اگر دوست من می افتد

من نمی خندم اگر نرخ ژتون را دوبرابر بکنند

و نمی خندم اگر موی سرم می ریزد

من در این دانشگاه

در سراشیب کسالت هستم

خوب می دانم استاد

کی کوئیز می گیرد

برگه حذف کجاست

سایت و رایانه آن مال من است

تریا، نقلیه و دانشکده از آن من است

ما بدانیم اگر سلف نباشد

همگی می میریم

و اگر حذف نباشد

همگی مشروطیم

نپرسیم که در قیمه چرا گوشت نبود

کار ما نیست شناسایی مسئول غذا

کار ما نیست شناسایی بی نظمی ها

کار ما شاید اینست که در مرکز پانچ

پی اصلاح خطاها برویم

 

اهل دانشگاهم
رشته ام علافی‌نیست
جیب‌هایم خالی ست
پدری دارم
حسرتش یک شب خواب!
دوستانی همه از دم ناباب
و خدایی که مرا نکرده جواب.

اهل دانشگاهم
قبله‌ام استاد است
جانمازم نمره!
خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست
من نمی‌دانم که چرا می‌گویند مرد تاجر خوب است و مهندس بی‌کار
وچرا در وسط سفره ما مدرک نیست!
((
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید))
باید از آدم دانا ترسید!
باید از قیمت دانش نالید!
وبه آنها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم
من به گور پدر علم و هنر خندیدم!

کار ما نیست شناسایی هردمبیلی!
کار ما نیست جواب غلطی تحمیلی!
کار ما شاید این است
که مدرک در دست
فرم بی‌گاری هر شرکت بی‌پیکر را 
  پر بکنیم

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام
خیلی جالب بود واقعا خودتون نوشتین؟ اگه ساخته ی دست خودتونه حتما تو شب شعر دانشگاه بخونید همه ازش بهره ببرن

سلام مرسی اون دنیا یقمو نگیرن بستمه دیگه شب شعر پیشکش!!!!
خانوم راموز نمرات گرفتین ؟اگه میشه بدونم چند گرفتین؟اگه خواستین بزارید تو نظرات ولی بعد از دیدن نظر حذف می کنم

Manijeh پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ http://manijhe.blogsky.com/

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکار عزیز، وبلاگ با ارزش، آموزنده و خوبی ایجاد کرده اید در ضمن وبلاگ به روز شده است کدهای موسیقی برای وبلاگ قرار داده شده از نقدهای خوبتان جهت ارتقاع وبلاگ دریغ نورزید و لطف نمائید. باتشکر منیژه اسکوئی :

مرسی از نظرتون تشکر می کنم

سارا جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ

خواهش میکنم شما دیگه باید تا حالا با اخلاق من آشنا شده باشین
طبق قانون تقلب اول شما میگی بعد من

راست میگین یادم نبود خب اول من میگم بعد شما هم میگین امار:۱۹.۲۵ روانشناسی:۱۹ اندیشه اسلامی:۱۷ مبانی کاردرمانی:۱۹.۵۰ فیزیولوژی:۱۶ زبان خارجه:۱۹ کمک های اولیه:۱۹ احتمالا اناتومی هم ۱۸.۵۰ گرفتم حالا شما بگین

سارا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

خوب احسنت
نشد آقای شریعتی تربیت بدنی رو جا انداختی اونم بگو تا بهت بگم که به پدر محترم اطلاع بدین براتون لب تاب خریداری کنن!

افرین خانوم راموز خوب یادتون که من کی خواستم چی بگیرم ولی استاد تربیت بدنی با هام لج افتادن به خاطر ۲ غیبت پشت سر هم بهم ۱۶ دادن حالا شما بگین منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد