بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

سلام دوستان...

سلامی گرم به همه بچه های خوب کاردرمانیَ

مخصوصا نویسندگان فعال وبلاگمون والبته خوانندگان گل وبلاگ.... 

خوبین همکلاسیا؟؟ 

از بیکاری تابستون چه خبر!!؟؟  

از امروز این افتخار نصیبم شده که در خدمتتون باشم...  

امیدوارم از مطالبی که میزارم خوشتون بیاد.وبا نظراتتون کاملش کنین..

نظرات 3 + ارسال نظر
همکلاسی (اصل) یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

سلااااااااااااااام...
باد آمد و بوی عنبر آورد / بادام شکوفه بر سر آورد
من به عنوان یکی از اعضای هئیت مدیره!!! از صمیم قلب بهت میگم که:

می گله دتر... خوش باموئی! امه جمع میئن...ان شاالله که موفق ببی!
امو منتظر تی قشنگه مطلب ایسم!

( دوستان تعجب نکنین..خط بالا ورژن جدید گیلکی بود)

زانکو یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام خسته نباشید خییییییییییییییییییییییییلی ممنون که بهمون افتخار دادید و نویسنده ی این وبلاگ کلاسی شدید امیدوارم که باعث بالا رفتن بیشتر کیفیت وبلاگمون بشید انشالله که همینطورم خواهد بود خلاصه به این جمع خوش اومدید

سلام
مرسی... باعث افتخار منم هست که تو جمع دوستای خوبم باشم...
حتما ..سعی خودمو میکنم که وبلاگ پربار و شادی داشته باشیم..

پوپک یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

نعیمه جان
خیلی خوشحال شدم از دیدن اسمت به عنوان نویسنده
خوش اومدی!

سلام عزیز دلم..
مرسی.ولی میدونی من چه جوری خوشحال میشم؟!!!وقتی ببینم که اسمت توی وبلاگ اومده با یه مطلب جدید..میدونی که چی میگم؟؟
یعنی این که دوست نداریم فقط خواننده باشی!!
مرسی که پیشنهادمو رد نکردی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد