بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

همه پرسی....( همگی بیاییییییییییییین لطفا)

        

   

از خیلی وقت پیش سخت در پی یه لوگو ی مناسب برای وبمون میگردم... 

عکس یا نماد و یا لوگو ی ot.... 

ولی انتخاب واقعا کار سختیه... امروز تصمیم گرفتم که از خودتون کمک بگیرم... در ادامه مطلب چند تا عکس گذاشتم... ازتون می خوام که ببینیدشون و نظرتون رو بگید... 

منتظرتون هستم....

 

  

 

۱ـ  

 

۲ـ  

 

۳ـ  

 

۴ـ  

 

۵ـ  

 

۶ـ  

 

۷ـ   

 

۸ـ  

 

۹ـ  

 

۱۰ـ  

 

۱۱ـ  

 

۱۲ـ 

 

بچه ها امروز دوباره با یه روش دیگه عکسای مهم رو آپلود کردم... امیدوارم این بار بتونید ببینید... 

 

عکس ۵

  http://www.blog.majiddownload.com/2/1356470973.jpg 

 

عکس۷ 

http://up.iranblog.com/Files/78e85aac55d146dd801c.bmp
 

عکس۹ 

http://www.blog.majiddownload.com/2/1312094550.jpg 

 

عکس۱۱ 

 http://www.blog.majiddownload.com/2/1371647975.jpg 

عکس ۱۲ 

http://www.blog.majiddownload.com/2/1372971074.jpg

نظرات 7 + ارسال نظر
همکلاسی دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

.... خودم با عکس شماره ی ۵ موافقم!!!
راستش عکس های ۱ و ۲ و ۳ یه ذره تکراریه...

زانکو سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ

فوق العاده س مرسی شما برای وبلاگ ارزشمندین البته همه همینطورین .من نظرم همون 5 چون به خودمون ربط داره .در مورد موسیقی هم منم به فکرش بودم پس موافقم اگه می تونید بزاریدش زحمتش با شما چون مطمئنم شما موسیقی بهتری می زارین

مرسی. لطف دارید...
پس می گردم دنبال یه آهنگ خوب و مناسب....

سارا سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

از ۱۲ تا فقط۵تا رو برام باز میکنه پس من چه جوری نظر بدم !!!!!!!!

آره نعیمه هم همین و می گه!!!
چند تا از عکسای مهم رو دوباره با یه روش دیگه آپلود کردم... برو ببین باز می شه برات؟؟؟

زانکو چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ق.ظ

ببخشید اگه زحمت نیست بزارین نظرات یه روز بمونه بعد اگه من تاییدش نکردم شما خودتون تاییدش کنین چون دیگه نمیتونم نظرات ببینم اوخی؟

سارا چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام
چه میکنه این سارا.
حال میکنید میام نظر میدم براتون در سطح لالیگا
ناهید من با شماره ی ۷ موفقم خیلی به کار ما مربوطه میدونی از دستای توانامون جوانه میروید
اینم دلیل منطقی

سلام
واقعا دستت درد نکنه!!! یگانه خواننده ی ما!!!!
از نظرت خیلی خیلی ممنون....
آره ۷ هم خوبه... جوانه که نه در واقع منظورش زندگیه...

پوپک پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

هرچند که ۱و۲و۳ تکرارین ولی به نظر من قشنگترن.!!مخصوصا ۲
از بقیه هم با۱۱موافقم!!!
اینطورکه معلومه سلیقه هامون خیلی باهم فرق دارن!!!
نظرا هم که زیاد!!!فکر نکنم توافقی بشه!!!!

مرسی از توجه هت... ولی این جوری که هر کس یه عکس و انتخاب کرد!!!!!
من چی کار کنم؟؟؟؟
راستی اون ((نظرا هم که زیاد)) رو خوب اومدی!!!!
۲ رو دوست ندارم ... ولی ۱۱ خوبه... قشنگه...

حالا که این جوری شد پس با اجازه ی کل کلاس هر هفته یه عکس می زارم تا هم به نظرات بچه ها احترام گذاشته باشم وهم یه تنوعی بشه...
حله؟؟؟؟

نعیمه پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام گلم...
شرمنده که دیر نظر دادم ولی نمیتونستم عکسارو کامل ببینم باز هم نتونستم!!!!نمیدونم چرا؟ولی عکس ۷ هم به قوله سارا خوبه..
به نظرت اگه یه لوگویی باشه که مختص کاردرمانی باشه بهتر نیست؟آخه این عکسارو میشه به رشته ها و فعالیتهای دیگه هم ربطش داد...من خودمم خیلی دنبال همچین چیزی بودم ولی تا حالا که موفق نشدم!!!!
امیدوارم پیدا بشه...

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من واقعا از این همه تفاهم لذت میبرم
فعلا که فتوشاپم خرابه... نمی تونم فرمت عکسا رو تغییر بدم و بزارم!!!!

برو بچ کسی فتوشاپ نداره؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد