بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

طنز

 

 

دانشجویان ترم خود را چگونه                                                          

   سپری میکنند؟!

 

...  

شروع ترم 

 

 

 

یک هفته بعد از شروع ترم 

 

 

 

دو هفته بعد از شروع ترم 

 

 

 

قبل از میان ترم
 

  

 

در طول امتحان میان ترم 

 

 

 

 بعد از امتحان میان ترم  

  

 

قبل از امتحان
پایان ترم
 

 

 

 

اطلاع از برنامه پایان ترم 

 

 

 

7 روز قبل از پایان ترم
 

 

 

6 روز قبل از پایان ترم 

 

 

5 روز قبل از پایان ترم 

 

 

 

4 روز قبل از پایان ترم 

 

 

 

2 روز قبل از پایان ترم 

 

  

 1 روز قبل از پایان ترم 

 

 

 

شب قبل از امتحان 

 

 

 

1 ساعت قبل از امتحان  

 

 

 

در طول امتحان   

  

 

هنگام خروج از
سالن امتحان

 

نظرات 11 + ارسال نظر
زانکو یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام واقعا خسته نباشید چند تا از عکسا کامل نیست لطف کنید یه سر به مطلب بزنید

سلام مرسی..
نمی دونم مشکلش کجاس!!توی کامپیوتر من که مشکل نداره....!

همکلاسی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

واییییییییییییییییییییی... خیییییییییییییییییییییییییلی باحال بود...... دستت درد نکنه!!! 78 ثانیه داشتم می خندیدم.....!!!!!!! یک روز قبل از پایان ترمش......!!! ههههههههههه
ههههههههههههه
ههههههههههههههههه
.
.
.

قربونت...
زمان میگیری میخندی؟؟؟!!!!!!!از دست تو ...آخرش این فک من از جا درمیاد..


همکلاسی: ما مخلص شماییم... واقعا قشنگه هر سری که نگاه می کنم می خندم....!!! مخصوصا عکسای پوپک!!!!

پوپک یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ

نعیمه مررررررررسی خیلی توووووووووووووپ بود...
من کاملا درکش کردم چون بسیییییییییار شبیه خودم بود!!!!!!

سلام عزززززیزم...اینترنتت روزانه شد؟
قربونت برم...کلا اتاق ۳ این مراحلو تک به تک طی کردند...فقط که تو نیستی.

همکلاسی: آره واقعا دیدم عکسا آشناست پس بگو........ قربون همه ی اتاق ۳!!!!!

همکلاسی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

اااااا
آره پوپک ا روز قبل از پایان ترم خود خود خودت بودی!!!!!!!!

منم 6روز قبل از پایان ترم!!!! ههههههههه

آره راست میگه ناهید...
حالا اگه تونستین منو پیدا کنین.....!
یادتونه میگفتم برو بابا...قبل از میان ترم-قبل از امتحان
پایان ترم...خوده خودمم...شک نکنین.

همکلاسی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

دو هفته بعد از شروع ترم







اینم نعیمه..... ههههههههه

من که شدم همش ...ای بابا...


همکلاسی: نعیمه جان بهت تبریک می گم... مطلبت رکورد شکوند!!!....

حدیث خانوم خییلی خوش اومدین به جمع ما... مشرف فرمودین!!

پوپک یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

ای بابا حالا من یه چیزی گفتم شما چرا....؟؟؟؟(خیلی نامردین)!!!!!
حالا که اینطوریه...!!!
ناهید: ۷ روز قبل از پایان ترم!!!!
نعیمه:اینو ناهید راست میگه!دو هفته بعد از شروع ترم!!!!
اگه می خواین براتون شرحش بدم؟؟؟؟

همکلاسی: راست می گی ها!!!!! اصلا توجه نکرده بودم... من و گل کوه 7 روز قبل از پایان ترم.... بخوابییییییییییییییییییییییییییم؟
پوپک : 2 روز قبل از پایان ترم.... (( باور کن همینه! ))....... من 4روز قبل از پایان ترم هم دوس دارم...

نعیمه جان شرمنده که جواب دادم ... تو هم بیا زیر همین جوابتو بنویس.... باشه؟

نعیمه:خواهش میکنم اشکال نداره...
ناهید تو روز قبل از امتحانم مثله ۶روز قبل از امتحان بودیا .... یادته؟؟
پوپک ۲روز قبل از پایان ترمو میبینم یادت میوفتم...


همکلاسی: تصویب شد!! پوپک ۲روز قبل از پایان ترم....

حدیث یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام
نعیمه جان مطلبvery goooood ی بود!!!!!
منم مثل همه دانشجوای دیگه (غیر از.........!!!!)با خوندن این مطلب یاد خودم افتادم....
البته اینو واسه دلداری شما گفتماااااا....وگرنه من خودم جزء .....!!!!! هستم!!!


پایان

تابستان ۸۹

سلام خوبی حدیث جان؟
مرسی که اومدی......خییییییلی خوشحالم کردی...
دقیقا این عکسا از اتاق ۳ الگو گرفتند...من که خودم تک تک اینارو تجربه کردم...
بازم منتظرت هستیم...

درخشان دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ

یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی نامردین !!!
منو باش به فکره شما بودمو همش میگفتم استراحت کنیم تا شب راحت بخوابیم !!!
تصویر ۶و۷ روز قبل از پایان ترم مصداق واقعی منو ناهیده...

سلام گلی...
آره دقیقا خودتونید....۲ساعت درس ۱ساعت خواب برنامتون بود...
ولی ناهید راست میگه ها.........

همکلاسی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ

گل کوه جان ممنون از اینکه همیشه بفکرمونی!!!!!!!!! بعد خودت نمی خوابی!!!!!!!!!
ولی واقعا درست گفتی!!!
نجمه: بعد از امتحان میان ترم....ههههههه

بچه ها عکسم خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟ این پیام صرفا جهت نمایش عکس بوده و هیچ ارزش دیگری ندارد حتی شما دوست عزیز!!

Its very good...

زانکو جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام .راستی ببینین جای من کجاس ؟همکلاسی هم نظر بده . فکر کنم من از ۷ روز قبل امتحانات ترم وارد میدون زندگی دانشجویی شدم البته قبل از ۷روز قبل از امتحان ترم من کل مدت تو مرحله ی قبل از میان ترم بودم

همکلاسی: خب... شما... شب قبل از امتحان و 1 ساعت قبل از امتحان!!!!
نعیمه ...
منم موافقم ۱ ساعت قبل از امتحان...ولی شب قبل از امتحان نه...آخه شما که تا صبح بیدار بودین اگه شما این جوری بودین پس اوضاع ما دیدنی بوده...
در ۱ حالت هم هنگام خروج از سالن امتحان...اونم واسه امتحان فیزیولوژی بود...

ot89 اصفهان(m.m) سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام . خسته نباشی خیلی قشنگ بود .

سلام
ممنونم.... لطف دارید...
منتظر حظور دوباره تون هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد