بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بی هیچ بهانه می گویم دوستت دارم...

 

وقتی کنارم هستی در دلم احساس آرامش می کنم. انگار تو تسکین بخش نگرانی هایم هستی. آن روز را یادت می آید که برای اولین بار دیدمت؟ چه روز شلوغی بود. تو هم آن روز را خوب به یاد داری. از همان نگاه اول دانستم که تو یاریگر من در تمام مراحل زندگیم هستی. با تو احساس آرامش می کنم. وقتی به من نزدیکی اعتماد به نفسم بیشتر می شود. تو کمبودهای مرا جبران کرده ای. هیچ وقت نمی توانم خوبیهایت را جبران کنم... 

 

یادداشتی از مرتضی رویتوند

 

گهگاه سکوت، دریای حرفهاست و تو با سکوتت دنیایی حرف با من داری. شاید مشغله های روزانه من، اجازه نمی دهد به حرفهایت  گوش فرا دهم؛ اما این دلیل نمی شود نگویم دوستت دارم.

ای نزدیک به من، ای از من. شبها که بعد از یک روز پر کار به خانه می آیم و در خلوت خانه به تو نگاه می کنم در چشمانم جز محبت و تشکر چیزی نیست. تویی که همیشه بخشی از زحمت من بر دوش توست و تو یاریگر همیشگی من هستی. تو از من به من نزدیکتری  ای از من ای از تبار من. تو دیگر بخشی از وجود من هستی؛ هیچ می دانستی؟ 

تا به حال به تو گفته بودم چقدر دوستت دارم؟ تو همان یاور نداشته من هستی یار همیشگی من. تو هستی که در غمها و شادیها کنارم هستی. می دانم گهگاه به تو سیلی می زنم اما تو آن را بگذار سر عصبانیتم. یادت هست آن روز لعنتی تو را به داخل اتومبیلم پرتاب کردم؟ مرا ببخش! من آن روز تنها از روزگار عصبانی بودم. اما تو آن روز هم مثل همیشه صبور بودی.صبور همیشگی من.

گهگاه که کنارم نیستی چقدر احساس ضعف می کنم.نمی دانی که چقدر باعث قدرت من در زندگی می شوی. دیگر بخش مهمی از زندگی من هستی. دیگر تو تکیه گاه من هستی. روزی که از آن من نبودی هیچ نمی دانستم که روزی انقدر به تو وابسته شوم اما حالا خوشحالم از بودنت خوشحالم از اینکه از وجود من هستی.حس با تو بودن حس دیگری است. همیشه با من بمان یاور من. دیگر هرگز نمی توانم نبودنت را تجسم کنم. همیشه با من بمان. ساده و بی پیرایه می گویم دوستت دارم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دوستت دارم ای پروتز من ای دست مصنوعی من...!



بر گرفته از : 

وبلاگ آقای وحید راشدی

نظرات 2 + ارسال نظر
راشدی دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com

با سلام
لینک شدید
(در مورد مطلب "دوستت دارم" بهتر بود ابتدا از جناب آقای رویتوند برای درج مطلب ایشان اجازه می گرفتید)
موفق و پیروز باشید

سلام
خیلی ممونم بابت لینک...
آقای رویتوند رو کجا می تونم پیدا کنم؟ شما بفرمایید بنده برم اجازه بگیرم...
شاد و سلامت باشید...

وحید راشدی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com


[گل] دو سالگی وبلاگ مدیریت توانبخشی [گل]

سلام استاد
دوسالگی وبلاگتون رو تبریک میگم
انشالله شاهد موفقیت های روز افزونتون باشیم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد