بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

یک سالگی کاردرمانی همدان مباااااااااااااارک...

 

.::کاردرمانی همدان  یکساله شد ::. 

  

 

یک سال گذشت.... 

انگار همین دیروز بود .. توی راهرو های دانشگاه سرگردون بودیم ....  

کلاس 4 پیراپزشکی .. فیزیولوژی عمومی .. استاد صریحی.... 

آخ مگه کلاس پیدا می شد!!!!! 

17/بهمن/1388 

یادش بخیر.... هر چند سال سختی بود... نبود امکانات ...نداشتن کلاس... نداشتن گروه ...و... (( بقیه ش سانسور شد))  

خداییش سخت بود... هر جایی که می رفتیم .. به هر کسی که می گفتیم ... با تعجب نگامون می کردن و می گفتن .. خب به مدیر گروتون بگید!!! و ما هم به خاطر کم نیاوردن هم که شده .. سرمون رو می نداختیم پایین و می گفتیم : آره درسته .. باید همین کار رو بکنیم! 

ولی از دلمون خبر نداشتن که می گفت: ای .. کجای کاری .......؟؟ (( اینم سانسور شد)) 

یک سال گذشت... 

هر چند هنوز هم توی این یکسال نتونستیم بگیم کاردرمانی چیه.....!!! 

پاورقی: همین ایام امتحانات بود.. که خانومی ازمون پرسید : چی می خونید؟ 

ما هم یه بادی به غب غب انداختیم و گفتیم : کاردرمانی 

گفت : آهان می دونم چیه!! ... همون شنوایی شناسی؟؟؟؟  

شما اگه جای من بودید، چی میگفتید؟؟؟؟؟ 

بگذریم .... 

 

حالا که خدا رو شکر همه چی درست شد... 

گروه تشکیل شده ... مدیر گروه انتخاب شده.... ( خیلی خوشحالیم ) 

امیدوارم که هر روز بهتر و بهتر هم بشه...... 

 

یک سالگی کاردرمانی همدان رو اول به اعضای محترم هیئت علمی کاردرمانی تبریک می گم (جناب آقای حسینی، آقای رحمانی رسا، آقای راشدی و سرکار خانم مرتضوی)...  

به استادهای عزیزی که خیلی زحمت کشیدن مخصوصا جناب آقای جوادی و سر کار خانوم خسروی و....  

و همه ی عزیزان کاردرمانی که ما رو برای رسیدن به هدفمون همراهی می کنن... تبریک میگم و براشون آرزوی موفیقت میکنم. 

 

در آخر یک سالگی کاردرمانی رو به همکلاسی های عزیزم.... 

به خانومای گل و اقایون محترم تبریک میگم .. برای همه تون آرزوی موفیقت میکنم... 

ان شالله که جشن چهار سالگی کاردرمانی رو همه باز هم در کنار هم جشن بگیریم.... 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ناهید یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

ای بابا .. بچه ها چقدر جاتون خالیه اینجا... من نتها موندم
می دونم الان همتون مشهدید.... فقط من خونه موندم .... امیدوارم بهتون خوش بگذره... دعا فراموش نشه

جوادی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://mrec.blogfa.com

سلام
من هم به همه شما دانشجویان گل کاردرمانی یک سالگی رشته را در همدان تبریک می گویم.
مطمئن هستم که روز های خوب و درخشانی در پیش دارید.
کادوی من به شما سخنی از نیچه است که می گوید:
؛در نهایت، جهان باید همان وضعی را داشته باشد که همیشه داشته است؛ یعنی امور سترگ برای بزرگان می ماند و پرتگاهها برای ژرف اندیشان، ظرافت و هراس برای ظریف اندیشان و در نهایت، تمام امور نادر برای نادران؛

سلام استاد...
خیلی ممنون که به وبلاگ ما سر زدید.
بابت همه ی زحماتی که برای کادرمانی همدان کشیدید ازتون تشکر می کنم.
شاد و سلامت باشید

راشدی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com

با سلام خدمت تمامی دوستان
آرزوی موفقیت و کامیابی برای همه شما دارم
بنده هم همانند جناب آقای جوادی روزهای خوب و درخشانی را شما نوید می دهم
ایام به کام

سلام
خیلی ممنون که به وبلاگ ما سر زدید...
براتون آرزوی موفیقت و شادکامی دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد