بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بچه های گل کاردرمانی

به وبلاگ بچه های کاردرمانی دانشکاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید...

بی هیچ بهانه می گویم دوستت دارم...

 

وقتی کنارم هستی در دلم احساس آرامش می کنم. انگار تو تسکین بخش نگرانی هایم هستی. آن روز را یادت می آید که برای اولین بار دیدمت؟ چه روز شلوغی بود. تو هم آن روز را خوب به یاد داری. از همان نگاه اول دانستم که تو یاریگر من در تمام مراحل زندگیم هستی. با تو احساس آرامش می کنم. وقتی به من نزدیکی اعتماد به نفسم بیشتر می شود. تو کمبودهای مرا جبران کرده ای. هیچ وقت نمی توانم خوبیهایت را جبران کنم... 

 

یادداشتی از مرتضی رویتوند

ادامه مطلب ...

چرا قوز می‌ کنیم؟


چرا قوز می‌ کنیم؟

 


زمانی خمیده شدن پشت آدم‌ ها نماد سالمندی بود اما این روزها سبک زندگی ما و مشکلات زندگی باعث شده است که کمتر به سلامت‌ مان توجه کنیم و ناگهان یک روز جلوی آینه برویم و ببینیم که در سنین جوانی هم کمی خمیده به نظر می ‌رسیم.
برای مبتلا نشدن به چنین حالتی چه باید کرد؟ برای درمان این مشکل، چه؟

ادامه مطلب ...